Zwroty, reklamacje, wymiana

1. Zwroty

- zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia zakupu
- przedmioty nie mogą nosić śladów zużycia
- zwrotowi podlega cała kwota zamówienia, tj. ceny przedmiotów oraz kosztów wysyłki zamówienia do Klienta
- nie można zwrócić przedmiotów na których została umieszczona imienna dedykacja od autora


Jak zwrócić towar :

- aby zwrócić towar, należy > POBRAĆ FORMULARZ ZWROTU < wypełnić go czytelnie i dołączyć do przesyłki wraz z paragonem lub jego kopią
- odesłać towar z dopiskiem "ZWROT" pod adres: Galeria Autorska Andrzeja Mleczki, ul. św. Jana 14, 31-018 Kraków
- zwrot pieniędzy na wskazane w formularzu konto, realizujemy maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki
- koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient, nie przyjmujemy przesyłek płatnych za pobraniem

 

2. Reklamacje

- aby zareklamować zamówiony towar z powodu wad, należy się z nami skontaktować mailowo pod adresem: sklep@mleczko.pl, podając numer zamówienia, opisując krótko zaistniałą sytuację i dołączając zdjęcia obrazujące uszkodzenia
- w przypadku uznania reklamacji, na nasz koszt prześlemy do Państwa nowy produkt
- w razie konieczności odesłania reklamowanego towaru, procedura wygląda identycznie jak w przypadku zwrotu opisanego w punkcie 1.

- w razie gdyby wymiana w ramach reklamacji nie była możliwa, np. ze względu na brak rozmiaru czy wzoru, dokonamy zwrotu pieniędzy na wskazane przez Państwa konto

3. Wymiana

- w naszym sklepie wymiana polega na dokonaniu zwrotu towaru, zgodnie z opisem z punktu 1. i złożeniu nowego - oddzielnego zamówienia
- jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem większego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu, a produkt w większym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu
- nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji - przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl